wtorek, 24 stycznia 2017

WNBR w Amsterdamie

Filmik pochodzi z  ubieglorocznego zorganizowanego wlasnie  w Amsterdamie
nagiego   przejazdu    rowerowego .Od pewnego  uczestnika   tamtej   imprezy
otrzymalem wlasnie  zaproszenie  do wziecia  udzialu  w organizowanym  tego
roku . Mam   juz    co    prawda   pewne   doswiadczenie   dotyczy  ono  jednak
przejazdu  w   malej   grupie i to glownie po drogach  lesnych  czy   niewielkich
 miejscowosciach ..W   porownaniu  z tamtym  to  bedzie czyms mega czego
jestem bardzo ciekaw :)

11 komentarzy:

  1. obejrzałam film.panie są tam w zdecydowanej mniejszości. a wiesz mam pytanie. czy przy dłuższych trasach na rowerze nie ma odparzeń czy otarć naskórka?- zwłaszcza latem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesto pojawia sie takie pytanie o niedogodnosci podczas jazdy na rowerze nago :)ja takich problemow nie miewam , nawet podczas wielogodzinnych wycieczek.Na bezdrozach czesto nawet nie uzywam siedzenia gdyz stojac jest stabilniej

      Usuń
  2. dzięki za odpowiedź. wychodzi na to, że to sprawa indywidualnej wrażliwości skóry, albo też i materiału/tworzywa z którego wykonane jest siodełko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle , ze nie ma takiego problemu , to kwestia niewiedzy pytajacych , ktorzy sami nigdy tego na sobie nie przetestowali wiec skad moga wiedziec :)

      Usuń
  3. temat siodełka jest nieco dwuznaczny, więc przy okazji rozmowy ... :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy bogatej wyobraźni - brak siodełka,kojarzy się z fallusem :)
      przysnęłam trochę z odpowiedzią...sorry...

      Usuń
    2. tak ... :) ale w autentycznym nudyzmie raczej brak miejsca na takie wyobrazenia :)

      Usuń
    3. na szczęście aseksualność nie zaprzecza różnym skojarzeniom - mniej lub bardziej żartobliwym, bo jest jednym ze składników życia ;)

      Usuń
    4. ja powiedzialbym :nie zaprzecza ani nie potwierdza , zalezy kto na co i w jaki sposob patrzy :)Jako "wyznawca" nudyzmu w czystej postaci raczej unikam skojarzen ale jesli ktos to czyni to oczywiscie nie zamierzam osadzac :)Pozdrawiam oraz milego weekendu zycze :)

      Usuń
    5. nawzajem :)

      Usuń